Проблема якісної підготовки магістрів спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія галузі знань 22 Охорона здоров’я є дуже гострою в сучасній Україні на тлі реформування національної охорони здоров’я, загального прискорення розвитку світової медичної та соціальної сфер, а також в умовах інтенсифікації міжнародної мобільності медичних кадрів. Впровадження новітніх та інноваційних технологій навчання, оцінки та контролю якості освітнього процесу є наріжним каменем сучасного реформування вищої медичної освіти в Україні.
Однією з основних тенденцій трансформації форм та методів державної атестації випускників галузі 22 Охорона здоров’я в Україні є впровадження такого компоненту ЄДКІ як об’єктивний структурований практичний (клінічний) іспит (ОСП(К)І), який було проведено 14 грудня 2021 року для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія. Це іспит, яким оцінюється готовність випускника до провадження професійної діяльності шляхом демонстрування практичних (клінічних) компонентів професійної компетентності.
Структурна організація іспиту була забезпечена 8 спеціально обладнаних приміщень – «Станцій ОСП(К)І», які включені у маршрут ОСП(К)І, де здобувачі вищої освіти виконували завдання в однакових умовах за однаковий час. Станції ОСП(К)І це стандартизоване обладнане місце для короткочасної взаємодії студента з пацієнтом/клінічною ситуацією для оцінювання цільових компетентностей студента за стандартизованим сценарієм та протоколом в умовах, наближених до реальних.
До роботи екзаменаційної комісії, члени якої оцінювали засвоєння здобувачами клінічних навичок та професійних компетенцій на Станціях ОСП(К)І, окрім професорсько-викладацького складу випускової кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання було запрошено директорку Комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Китайгородської сільської ради Наталію Стрільчук, членкиню Ради роботодавців К-ПНУ ім. Івана Огієнка.