Пропозиції та рекомендації
за результатами громадського обговорення та співпраці зі стейкхолдерами щодо реалізації Освітньо-професійної програми «Фізична реабілітація» першого бакалаврського рівня вищої освіти
спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія
галузі знань 22 Охорона здоров’я
Група стейкхолдерів | Пропозиції та рекомендації |
Зовнішні стейкхолдери | |
Випускники |
Аналізуючи освітню програму «Фізична терапія, ерготерапія» освітнього рівня бакалавр, хочу відмітити, що дисципліни підібрані в логічному порядку для підготовки майбутніх фахівців. Але в розділі «Кінезіологія» доцільним буде введення тем, що пов’язані з роботою опорно-рухового апарату людей з інвалідністю. Я вважаю освітню програму сприятливою для засвоєння практичних вмінь та знань для майбутніх фахівців. |
Професіонали-практики |
Проаналізувавши зміст ОПП 2018, 2019, 2020 року та проєкт ОПП 2021 хочу висловити свої пропозиції щодо удосконалення змісту ОПП. 1. Змінити практику в ОПП 2018 з Санаторно курортної на клінічну практику в лікувально-профілактичних. 2. Враховуючи наявність в регіоні різноманітних закладів, що надають реабілітаційні послуги дітям з різними нозологіями, пропоную збільшити кредити у фахових дисциплінах з фізичної реабілітації на вивчення фізичної реабілітації при різноманітних дитячих захворюваннях. 3. Зменшити кількість годин на вивчення Історії України. У зв’язку з тим. що при вступі на перший курс навчання абітурієнти складають ЗНО з Історії України.
|
Внутрішні стейкхолдери | |
Здобувачі |
На иій погляд, варто зменшити обсяг навчальної дисципліни “Історія України” а також додати до “іноземної мови” більше професійних тем. |