Результатами громадського обговорення ОПП

Пропозиції та рекомендації

за результатами громадського обговорення та співпраці зі стейкхолдерами щодо реалізації Освітньо-професійної програми «Фізична реабілітація» першого бакалаврського рівня вищої освіти

спеціальності 227 Фізична терапія, ерготерапія

галузі знань 22 Охорона здоров’я

Група стейкхолдерів Пропозиції та рекомендації
Зовнішні стейкхолдери
Випускники

Аналізуючи освітню програму «Фізична терапія, ерготерапія» освітнього рівня бакалавр, хочу відмітити, що дисципліни підібрані в логічному порядку для підготовки майбутніх фахівців. Але в розділі «Кінезіологія» доцільним буде введення тем, що пов’язані з роботою опорно-рухового апарату людей з інвалідністю. Я вважаю освітню програму сприятливою для засвоєння практичних вмінь та знань для майбутніх фахівців.

Професіонали-практики

Проаналізувавши зміст ОПП 2018, 2019, 2020 року та проєкт ОПП 2021 хочу висловити свої пропозиції щодо удосконалення змісту ОПП.

1. Змінити практику в ОПП 2018 з Санаторно курортної на клінічну практику в лікувально-профілактичних.

2. Враховуючи наявність в регіоні різноманітних закладів, що надають реабілітаційні послуги дітям з різними нозологіями, пропоную збільшити кредити у фахових дисциплінах з фізичної реабілітації на вивчення фізичної реабілітації при різноманітних дитячих захворюваннях.

3. Зменшити кількість годин на вивчення Історії України. У зв’язку з тим. що при вступі на перший курс навчання абітурієнти  складають ЗНО з Історії України.

 

Внутрішні стейкхолдери
Здобувачі

На иій погляд, варто зменшити обсяг навчальної дисципліни “Історія України” а також додати до “іноземної мови” більше професійних тем.